Analýza věrnostního programu v obchodní firmě Telefónica (O2 Benefit program)

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hofman, Petra (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
ROI
Physical Description: 54 s., 5 s. obr.příloh

Cover

LEADER 01612ntm a22004337u 4500
001 zp4850
041 |a cze 
100 1 |a Hofman, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza věrnostního programu v obchodní firmě Telefónica (O2 Benefit program) 
246 |a Analysis of the loyalty program in business company Telefónica (O2 Benefit program) 
260 |c 2007 
300 |a 54 s., 5 s. obr.příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2027 
653 |a věrnostní program 
653 |a podpora prodeje 
653 |a efektivita 
653 |a Benefit program 
653 |a marketingový nástroj 
653 |a loajalita 
653 |a ROI 
653 |a motivace 
653 |a loyalty program 
653 |a sales promotion 
653 |a effectiveness 
653 |a Benefit program 
653 |a retention 
653 |a marketing tool 
653 |a ROI 
653 |a motivation 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3825  |y Plný text v Digitální knihovně UTB