Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC jako jedné části marketingového mixu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Komín, Bohuslav (Dissertant)
Other Authors: Svoboda, Václav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 82 s., 11 s obr. příloh.

Cover

LEADER 01345ntm a22003617u 4500
001 zp485
041 |a cze 
100 1 |a Komín, Bohuslav  |4 dis 
245 1 0 |a Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC jako jedné části marketingového mixu 
246 |a Strategy PR for groupe HP TRONIC as one part of marketing mix 
260 |c 2005 
300 |a 82 s., 11 s obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Public relations 
653 |a obchod 
653 |a HP TRONIC 
653 |a marketing 
653 |a komunikace 
653 |a public relations 
653 |a trade 
653 |a communications 
653 |a marketing 
653 |a HP TRONIC 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Svoboda, Václav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35388  |y Plný text v Digitální knihovně UTB