Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hannichová, Eva (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 55 s.

Cover

LEADER 01659ntm a22004457u 4500
001 zp4849
041 |a cze 
100 1 |a Hannichová, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce 
246 |a Internet - the most rapidly growing medium and its relationship towards traditional means of advertising 
260 |c 2007 
300 |a 55 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2027 
653 |a mediální mix 
653 |a internetová reklama 
653 |a tisková reklama 
653 |a svit 
653 |a spir 
653 |a unie vydavatelů 
653 |a media projekt 
653 |a netmonitor 
653 |a cross-mediální kampaně 
653 |a media mix 
653 |a internet advertising 
653 |a press advertising 
653 |a svit 
653 |a spir 
653 |a media projekt 
653 |a netmonitor 
653 |a cross-media campagne 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4482  |y Plný text v Digitální knihovně UTB