Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV VyVolení 1 a VyVolení 2

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Biedermannová, Zlata (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 57 s. , 8 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01526ntm a22003617u 4500
001 zp4847
041 |a cze 
100 1 |a Biedermannová, Zlata  |4 dis 
245 1 0 |a Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV VyVolení 1 a VyVolení 2 
246 |a Target group identification and their influence on viewership of TV Prima reality show VyVolení 1 and VyVolení 2. 
260 |c 2007 
300 |a 57 s. , 8 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009 
653 |a Reality show 
653 |a VyVolení 1 
653 |a VyVolení 2 
653 |a sledovanost 
653 |a identifikace cílových skupin 
653 |a Reality show 
653 |a VyVolení 1 
653 |a VyVolení 2 
653 |a rating 
653 |a target audiences identification 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3287  |y Plný text v Digitální knihovně UTB