Informovanost učitelů základních škol o inkluzivním vzdělávání

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hanáčková, Markéta (Dissertant)
Other Authors: Hanková, Magdalena (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 83 s.

Cover

LEADER 01348ntm a22003377u 4500
001 zp48287
041 |a cze 
100 1 |a Hanáčková, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a Informovanost učitelů základních škol o inkluzivním vzdělávání 
246 |a Awareness of Primary School Teachers about Inclusive Education 
260 |c 2018 
300 |a 83 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a inkluzivní vzdělávání 
653 |a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami 
653 |a učitel základní školy 
653 |a kvantitativní výzkum 
653 |a inclusive education 
653 |a students with special educational needs 
653 |a teacher of primary school 
653 |a quantitative research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Hanková, Magdalena  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43124  |y Plný text v Digitální knihovně UTB