Autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tomšejová, Nikol (Dissertant)
Other Authors: Hrbáčková, Karla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 83 s. (138 295)

Cover

LEADER 01487ntm a22004337u 4500
001 zp48267
041 |a cze 
100 1 |a Tomšejová, Nikol  |4 dis 
245 1 0 |a Autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků 
246 |a Self-Regulation of Emotion in Socially Excluded Pupils 
260 |c 2018 
300 |a 83 s. (138 295) 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a autoregulace 
653 |a emoce 
653 |a inkluze 
653 |a inkluzivní vzdělávání 
653 |a odmítnutí vrstevníky 
653 |a regulace emocí 
653 |a sociální klima třídy 
653 |a sociální odmítnutí 
653 |a emotions 
653 |a emotion regulation 
653 |a inclusion 
653 |a inclusive education 
653 |a peer rejection 
653 |a self-regulation 
653 |a social class climate 
653 |a social rejection 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrbáčková, Karla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43109  |y Plný text v Digitální knihovně UTB