Public Relations ve společnosti Synthesia, a.s. se zaměřením na komunikaci v krizi

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Obršálová, Marta (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 72 s., 2 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01431ntm a22003617u 4500
001 zp4825
041 |a cze 
100 1 |a Obršálová, Marta  |4 dis 
245 1 0 |a Public Relations ve společnosti Synthesia, a.s. se zaměřením na komunikaci v krizi 
246 |a Public Relations in enterprise Synthesia, a.s. - focused on crisis communication 
260 |c 2007 
300 |a 72 s., 2 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a public relations 
653 |a krizová komunikace 
653 |a krizový manuál 
653 |a media relations 
653 |a issue management 
653 |a public relations 
653 |a crisis communication 
653 |a crisis manual 
653 |a media relations 
653 |a issue management 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4744  |y Plný text v Digitální knihovně UTB