LEADER 01665ntm a22003857u 4500
001 zp4824
041 |a cze 
100 1 |a Nedbalová, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Propagační aktivity vybraného nakladatelského domu 
246 |a Promotion activities of selected publishing house 
260 |c 2007 
300 |a 66 s., 5 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Nakladatelský dům 
653 |a nakladatelství Fragment 
653 |a marketingové komunikace nakladatelských domů 
653 |a prostředky propagace knihy 
653 |a činnost nakladatelství Fragment 
653 |a marketingový výzkum propagace literatury pro děti a mládež 
653 |a Publishing house 
653 |a publisher Fragment 
653 |a marketing communication of publishing houses 
653 |a assets of book promotion 
653 |a activity of Fragment publisher 
653 |a marketing research about propagation of children and yought literature 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Křížek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4391  |y Plný text v Digitální knihovně UTB