Nahota, erotické motivy a sexismus v reklamě od roku 1990

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mizera, Jan (Dissertant)
Other Authors: Zelinský, Miroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 82 s., 54 s. příloh.

Cover

LEADER 01444ntm a22003857u 4500
001 zp4821
041 |a cze 
100 1 |a Mizera, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Nahota, erotické motivy a sexismus v reklamě od roku 1990 
246 |a Nudity, erotic motives and sexizm in advertising from 1990 
260 |c 2007 
300 |a 82 s., 54 s. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2017 
653 |a reklama 
653 |a nahota 
653 |a erotika 
653 |a sexismus 
653 |a regulace reklamy 
653 |a samoregulace reklamy 
653 |a advertising 
653 |a nudity 
653 |a erotic 
653 |a sexizm 
653 |a regulation of advertising 
653 |a self-regulation of advertising 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Zelinský, Miroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3356  |y Plný text v Digitální knihovně UTB