Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Janoušková, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Podlešák, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 61 s., 7s.obr. příloh

Cover

LEADER 01319ntm a22003377u 4500
001 zp4805
041 |a cze 
100 1 |a Janoušková, Tereza  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání 
246 |a Analysis of the relationship of teenagers to the brand mark in fashion 
260 |c 2007 
300 |a 61 s., 7s.obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Značka 
653 |a cílová skupina 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a reklama 
653 |a Brand 
653 |a target groups 
653 |a marketing research 
653 |a advertising 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Podlešák, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2966  |y Plný text v Digitální knihovně UTB