Komunikační strategie města Bystřice pod Hostýnem

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Janečková, Barbora (Dissertant)
Other Authors: Gregarová, Magda (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 81 s., 42 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01321ntm a22003377u 4500
001 zp480
041 |a cze 
100 1 |a Janečková, Barbora  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační strategie města Bystřice pod Hostýnem 
246 |a Communication strategy of the city of Bystřice pod Hostýnem 
260 |c 2005 
300 |a 81 s., 42 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 31.05.2007 
653 |a komunikace 
653 |a strategie 
653 |a město 
653 |a vztahy s veřejností 
653 |a communication 
653 |a strategy 
653 |a city 
653 |a public relations 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Gregarová, Magda  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35383  |y Plný text v Digitální knihovně UTB