Evaluace připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Marholtová, Andrea (Dissertant)
Other Authors: Kočvarová, Ilona (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 59 s. (74 925 znaků)

Cover

LEADER 01396ntm a22003617u 4500
001 zp47987
041 |a cze 
100 1 |a Marholtová, Andrea  |4 dis 
245 1 0 |a Evaluace připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů 
246 |a Evaluation of secondary school readiness for inclusion 
260 |c 2018 
300 |a 59 s. (74 925 znaků) 
500 |a Studijní obor: Učitelství odborných předmětů pro SŠ 
500 |a Studijní obor: Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Inkluze 
653 |a integrace 
653 |a speciální vzdělávací potřeby 
653 |a podpůrná opatření 
653 |a ukazatel inkluze 
653 |a Inclusion 
653 |a integration 
653 |a specila educational needs 
653 |a support measures 
653 |a indicator of inclusion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kočvarová, Ilona  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42877  |y Plný text v Digitální knihovně UTB