|
|
|
|
LEADER |
01396ntm a22003617u 4500 |
001 |
zp47987 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Marholtová, Andrea
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Evaluace připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů
|
246 |
|
|
|a Evaluation of secondary school readiness for inclusion
|
260 |
|
|
|c 2018
|
300 |
|
|
|a 59 s. (74 925 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Učitelství odborných předmětů pro SŠ
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav školní pedagogiky
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Inkluze
|
653 |
|
|
|a integrace
|
653 |
|
|
|a speciální vzdělávací potřeby
|
653 |
|
|
|a podpůrná opatření
|
653 |
|
|
|a ukazatel inkluze
|
653 |
|
|
|a Inclusion
|
653 |
|
|
|a integration
|
653 |
|
|
|a specila educational needs
|
653 |
|
|
|a support measures
|
653 |
|
|
|a indicator of inclusion
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Kočvarová, Ilona
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/42877
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|