Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hradilová, Kristýna (Dissertant)
Other Authors: Petrová, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 52 s.

Cover

LEADER 01427ntm a22003857u 4500
001 zp47890
041 |a cze 
100 1 |a Hradilová, Kristýna  |4 dis 
245 1 0 |a Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí 
246 |a Influence of literacy rich environment on early writing of preschoolers 
260 |c 2018 
300 |a 52 s. 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a pregramotnost 
653 |a gramotnost 
653 |a gramotné prostředí 
653 |a počáteční psaní 
653 |a komunikace mezi dětmi 
653 |a spolupráce dětí 
653 |a preliteracy 
653 |a literacy 
653 |a literacy environment 
653 |a early writing 
653 |a communication between children 
653 |a children cooperation 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Petrová, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42810  |y Plný text v Digitální knihovně UTB