Využití principů marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mastacan, Václav (Dissertant)
Other Authors: Culík Končitíková, Gabriela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 69 s.

Cover

LEADER 01533ntm a22003857u 4500
001 zp47776
041 |a cze 
100 1 |a Mastacan, Václav  |4 dis 
245 1 0 |a Využití principů marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě 
246 |a Usage of Principles of the Marketing Communication from Baťa a.s. until 1945 for Selected Company 
260 |c 2017 
300 |a 69 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a reklama 
653 |a Baťa 
653 |a propagace 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing communication 
653 |a Tools of marketing communication 
653 |a Advertisement 
653 |a Baťa 
653 |a Promotion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Culík Končitíková, Gabriela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/41541  |y Plný text v Digitální knihovně UTB