Využití nástrojů marketingové komunikace při poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty mimo EU

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Glotova, Elena (Dissertant)
Other Authors: Weberová, Dagmar (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 98.(145 850).

Cover

LEADER 01749ntm a22004577u 4500
001 zp47732
041 |a eng 
100 1 |a Glotova, Elena  |4 dis 
245 1 0 |a Využití nástrojů marketingové komunikace při poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty mimo EU 
246 |a Use of Marketing Communications Tools in Providing Education Services for International Students Outside the EU 
260 |c 2017 
300 |a 98.(145 850). 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Služby 
653 |a vzdělávání 
653 |a mezinárodní studenty 
653 |a vzdělávací služby 
653 |a mezinárodní studentská trhu 
653 |a marketingový mix 
653 |a propagace 
653 |a Univerzita Tomáše Bati 
653 |a segmentace 
653 |a Services 
653 |a education 
653 |a international students 
653 |a educational services 
653 |a international student market 
653 |a marketing mix 
653 |a promotion 
653 |a Tomas Bata University 
653 |a segmentation 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Weberová, Dagmar  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/41515  |y Plný text v Digitální knihovně UTB