Marketingové komunikace automobilových značek BMW a Mercedes-Benz

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hodný, Marek (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 67 s.

Cover

LEADER 01363ntm a22003617u 4500
001 zp47586
041 |a cze 
100 1 |a Hodný, Marek  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové komunikace automobilových značek BMW a Mercedes-Benz 
246 |a Marketing Communications of Automobile Brands BMW and Mercedes-Benz 
260 |c 2017 
300 |a 67 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a cílová skupina 
653 |a rozhodovací proces 
653 |a značka 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing mix 
653 |a target group 
653 |a desicision proces 
653 |a brand 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/41429  |y Plný text v Digitální knihovně UTB