Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kobližková, Martina (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 83 s. (125 694 znaků)

Cover

LEADER 01424ntm a22003377u 4500
001 zp47544
041 |a cze 
100 1 |a Kobližková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností 
246 |a Marketing Communication of "Jedu na dřeň" and Public Perception of Bone Marrow Donation 
260 |c 2017 
300 |a 83 s. (125 694 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Sociální marketing 
653 |a Marketing neziskových organizací 
653 |a Sociální kampaň 
653 |a Dárcovství kostní dřeně 
653 |a Marketing 
653 |a Non-profit Marketing 
653 |a Social Campaign 
653 |a Bone Marrow Donation 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/41390  |y Plný text v Digitální knihovně UTB