Komunikační strategie nové módní značky příručních zavazadel

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dvorský, Jakub (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 86 s. (121 645 znaků)

Cover

LEADER 01456ntm a22004097u 4500
001 zp47529
041 |a cze 
100 1 |a Dvorský, Jakub  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační strategie nové módní značky příručních zavazadel 
246 |a Comunication Strategy Of New Fashion Brand Of Suitcases 
260 |c 2017 
300 |a 86 s. (121 645 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing módního průmyslu 
653 |a móda 
653 |a design 
653 |a značka 
653 |a produkt 
653 |a marke-tingová komunikace 
653 |a oděvní trh 
653 |a Fashion marketing 
653 |a fashion 
653 |a design 
653 |a brand 
653 |a product 
653 |a marketing comunication 
653 |a fashion market 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/41378  |y Plný text v Digitální knihovně UTB