Integrovaná marketingová komunikace společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vaněk, Jakub (Dissertant)
Other Authors: Štarchoň, Peter (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
CRM
Physical Description: 125 s. (189 953 znaků)

Cover

LEADER 01539ntm a22003857u 4500
001 zp47519
041 |a cze 
100 1 |a Vaněk, Jakub  |4 dis 
245 1 0 |a Integrovaná marketingová komunikace společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s.r.o. 
246 |a Integrated Marketing Communication of Company Ferona Thyssen Plastics, s.r.o. 
260 |c 2017 
300 |a 125 s. (189 953 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Integrovaná marketingová komunikace 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingová situační analýza 
653 |a marketingový mix 
653 |a Porterova analýza 
653 |a CRM 
653 |a Integrated marketing communication 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing situational analysis 
653 |a marketing mix 
653 |a Porter´s analysis 
653 |a CRM 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Štarchoň, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/41369  |y Plný text v Digitální knihovně UTB