Návrh nastavení e-mail marketingové strategie pro společnost Sazka a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Traksl, František (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 99 s. (11348 znaků)

Cover

LEADER 01419ntm a22003857u 4500
001 zp47513
041 |a cze 
100 1 |a Traksl, František  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh nastavení e-mail marketingové strategie pro společnost Sazka a.s. 
246 |a Proposal of Setup of Email Marketing Strategy for Company Sazka a.s. 
260 |c 2017 
300 |a 99 s. (11348 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a e-mail marketing 
653 |a e-mailing 
653 |a strategie 
653 |a online marketing 
653 |a databáze 
653 |a příjemci sdělení 
653 |a email marketing 
653 |a emailing 
653 |a strategy 
653 |a online marketing 
653 |a database 
653 |a recepients 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/41363  |y Plný text v Digitální knihovně UTB