Praktické řízení marketingové činnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gregor, Petr (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 85 s., 2 s. obr. příloh

Cover

LEADER 02361ntm a22002657u 4500
001 zp475
041 |a cze 
100 1 |a Gregor, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Praktické řízení marketingové činnosti 
246 |a Practical management of marketing activity 
260 |c 2005 
300 |a 85 s., 2 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.04.2015 
653 |a marketing - marketingové řízení - trh - marketingová strategie - koncepce - SWOT analýza - průzkum - konkurence - model GE - marketingový mix - produkt - zboží - služby - distribuce - cena - komunikace - vývoj nových produktů - určování cen - komunikační mix - marketingová komunikace - nástroje komunikace -značka - image značky - pověst - slogan - osobní prodej - podpora prodeje - propagace - přímý marketing - publicita - reklama - design manuál - rozpočet - implementace strategie - organizační schéma - maticové schéma - strategická podnikatelská jednotka - marketingová kontrola - marketingový audit 
653 |a marketing - marketing management - market - marketing strategy - koncept - SWOT analysis - exploration - competition - model GE - marketing mix - produkt - goods - services - place - price - promotion - new-product development - pricing products - communication mix - marketing communications - communications tools - brand - brand image - goodwill - claim - personal selling - sales promotion - promotion - direkt marketing - public relations - advertising - design manual - budget - implementation strategy - organizational design - matrix design - strategic business unit - marketing control proces - marketing audit 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35379  |y Plný text v Digitální knihovně UTB