|
|
|
|
LEADER |
02361ntm a22002657u 4500 |
001 |
zp475 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Gregor, Petr
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Praktické řízení marketingové činnosti
|
246 |
|
|
|a Practical management of marketing activity
|
260 |
|
|
|c 2005
|
300 |
|
|
|a 85 s., 2 s. obr. příloh
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Marketingové komunikace
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Marketing Communications
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav marketingových komunikací
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|
506 |
|
|
|a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.04.2015
|
653 |
|
|
|a marketing - marketingové řízení - trh - marketingová strategie - koncepce - SWOT analýza - průzkum - konkurence - model GE - marketingový mix - produkt - zboží - služby - distribuce - cena - komunikace - vývoj nových produktů - určování cen - komunikační mix - marketingová komunikace - nástroje komunikace -značka - image značky - pověst - slogan - osobní prodej - podpora prodeje - propagace - přímý marketing - publicita - reklama - design manuál - rozpočet - implementace strategie - organizační schéma - maticové schéma - strategická podnikatelská jednotka - marketingová kontrola - marketingový audit
|
653 |
|
|
|a marketing - marketing management - market - marketing strategy - koncept - SWOT analysis - exploration - competition - model GE - marketing mix - produkt - goods - services - place - price - promotion - new-product development - pricing products - communication mix - marketing communications - communications tools - brand - brand image - goodwill - claim - personal selling - sales promotion - promotion - direkt marketing - public relations - advertising - design manual - budget - implementation strategy - organizational design - matrix design - strategic business unit - marketing control proces - marketing audit
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Soukalová, Radomila
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/35379
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|