Měření spokojenosti klientů pojišťovny Generali a.s., získaných prostřednictvím agentury Eva Koppová

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tylová, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Koppová, Eva (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 59 s., 3 s. dotazník

Cover

LEADER 01524ntm a22003857u 4500
001 zp4749
041 |a cze 
100 1 |a Tylová, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Měření spokojenosti klientů pojišťovny Generali a.s., získaných prostřednictvím agentury Eva Koppová 
246 |a Measurement of constituency's satisfaction insurance company Generali, Inc. gained by means of agency Eva Koppova 
260 |c 2007 
300 |a 59 s., 3 s. dotazník 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036 
653 |a služby 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a dotazník 
653 |a Generali 
653 |a pojištění 
653 |a povinné ručení automobilu 
653 |a services 
653 |a marketing research 
653 |a questionnaire 
653 |a Generali 
653 |a insurance 
653 |a damage liability of car 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Koppová, Eva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3432  |y Plný text v Digitální knihovně UTB