Komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hajdík, Michal (Dissertant)
Other Authors: Harantová, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 101 s. (155 577 znaků)

Cover

LEADER 01420ntm a22003617u 4500
001 zp47483
041 |a cze 
100 1 |a Hajdík, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické 
246 |a Communication Strategy of Faculty of Management, University of Economics 
260 |c 2017 
300 |a 101 s. (155 577 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová strategie 
653 |a komunikační strategie 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a vzdělávání 
653 |a vy-soká škola 
653 |a marketing strategy 
653 |a communication strategy 
653 |a marketing communications 
653 |a education 
653 |a univer-sity 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Harantová, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/41345  |y Plný text v Digitální knihovně UTB