Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Žídek, Ondřej (Dissertant)
Other Authors: Harantová, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 100 stran, 152 529 znaků

Cover

LEADER 01435ntm a22003857u 4500
001 zp47477
041 |a cze 
100 1 |a Žídek, Ondřej  |4 dis 
245 1 0 |a Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu 
246 |a The Possibilities of Increasing the Vodafone's Market Share in the Czech Republic 
260 |c 2017 
300 |a 100 stran, 152 529 znaků 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a doporučení 
653 |a firma 
653 |a mobilní telefon 
653 |a operátor 
653 |a služba 
653 |a Vodafone 
653 |a firm 
653 |a mobile phone 
653 |a operator 
653 |a recommendation 
653 |a service 
653 |a Vodafone 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Harantová, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/41339  |y Plný text v Digitální knihovně UTB