Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šidlo, Petr (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 94 s.

Cover

LEADER 01611ntm a22004457u 4500
001 zp47468
041 |a cze 
100 1 |a Šidlo, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style 
246 |a Target Group and a Proposal of Advertising Campaign for Wood Style Company 
260 |c 2017 
300 |a 94 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a segmentace trhu 
653 |a cílové skupiny 
653 |a segmenty 
653 |a tržní umístění 
653 |a positioning 
653 |a internetový marketing 
653 |a e-mail marketing 
653 |a online marketing 
653 |a Google Analytics 
653 |a market segmentation 
653 |a target groups 
653 |a targeting 
653 |a positioning 
653 |a internet marketing 
653 |a online marketing 
653 |a e-mail marketing 
653 |a Google Analytics 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/41333  |y Plný text v Digitální knihovně UTB