Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Safonova, Elena (Dissertant)
Other Authors: Weberová, Dagmar (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 138 s.

Cover

LEADER 01436ntm a22003617u 4500
001 zp47463
041 |a cze 
100 1 |a Safonova, Elena  |4 dis 
245 1 0 |a Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů 
246 |a Use of Cultural Dimensions in Marketing Communications of Alcoholic Drinks and Cars 
260 |c 2017 
300 |a 138 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Kultura 
653 |a kulturní dimenze 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový vý-zkum 
653 |a spotřebitelské chování 
653 |a Culture 
653 |a cultural dimensions 
653 |a marketing communication 
653 |a consumer behavior 
653 |a marketing research 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Weberová, Dagmar  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/41329  |y Plný text v Digitální knihovně UTB