Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hostinská, Blanka (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 69 s.

Cover

LEADER 01574ntm a22004097u 4500
001 zp47442
041 |a cze 
100 1 |a Hostinská, Blanka  |4 dis 
245 1 0 |a Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s.r.o. 
246 |a Usage of Marketing Mix for Improving Competitiveness of Brewery Moravský Žižkov, s.r.o. 
260 |c 2017 
300 |a 69 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a pivovarnictví 
653 |a marketingový mix 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PESTLE analýza 
653 |a benchmarking 
653 |a Marketing 
653 |a Brewing 
653 |a Marketing Mix 
653 |a Competitiveness 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PESTLE analysis 
653 |a Benchmarking 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/41316  |y Plný text v Digitální knihovně UTB