Projekt optimalizace marketingových aktivit firmy AB v oblasti recipročního sponzoringu firmy XY

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zlámalová, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Linhart, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 49 s.

Cover

LEADER 01402ntm a22003617u 4500
001 zp4742
041 |a eng 
100 1 |a Zlámalová, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt optimalizace marketingových aktivit firmy AB v oblasti recipročního sponzoringu firmy XY 
246 |a Project of AB company marketing activities optimalisation in the area of XY company reciprocal sponsorship 
260 |c 2007 
300 |a 49 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036 
653 |a relations 
653 |a sponzoring 
653 |a SWOT analýza 
653 |a rallye 
653 |a radiostanice 
653 |a public relations 
653 |a sponzoring 
653 |a SWOT analysis 
653 |a rallye 
653 |a radio stations 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Linhart, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4492  |y Plný text v Digitální knihovně UTB