Optimalizace marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Fink, Lubomír (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
SEO
PPC
Physical Description: 84 s. (98 368 znaků).

Cover

LEADER 01503ntm a22004337u 4500
001 zp47417
041 |a cze 
100 1 |a Fink, Lubomír  |4 dis 
245 1 0 |a Optimalizace marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o 
246 |a Optimalization of Marketing Communication at Company Aquaprogress, s.r.o. 
260 |c 2018 
300 |a 84 s. (98 368 znaků). 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a online marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a online marketingová komunikace 
653 |a SEO 
653 |a PPC 
653 |a FACEBOOK 
653 |a emailing 
653 |a sociální sítě 
653 |a marketing 
653 |a Online communication 
653 |a SEO 
653 |a PPC 
653 |a Facebook 
653 |a Emailing 
653 |a Social sites 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42795  |y Plný text v Digitální knihovně UTB