Analýza konkurenčního prostředí se zaměřením na produkt Heineken společnosti STAROBRNO, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Skopový, Michal (Dissertant)
Other Authors Slavík, Pavel (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2007
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description52 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp4733
041 |a cze 
100 1 |a Skopový, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza konkurenčního prostředí se zaměřením na produkt Heineken společnosti STAROBRNO, a.s. 
246 |a An analysis of competitor's field aims at product Heineken from company STAROBRNO, a.s. 
260 |c 2007 
300 |a 52 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Konkurence 
653 |a SWOT analýza STAROBRNO a.s. 
653 |a SW analýza konkurence 
653 |a SW analýza produktů 
653 |a konkurenční okolí 
653 |a Porterův pěti faktorový model 
653 |a Competition 
653 |a SWOT analysis STAROBRNO a.s. 
653 |a SW competition analysis 
653 |a SW products analysis 
653 |a competitors field 
653 |a Porters five factors model 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Slavík, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4387  |y Plný text v Digitální knihovně UTB