Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Seidlová, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Londová, Ivana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 63 s.

Cover

LEADER 01448ntm a22004097u 4500
001 zp4731
041 |a cze 
100 1 |a Seidlová, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips 
246 |a Analysis of the communication mix of the Zlíntour trips travel agency 
260 |c 2007 
300 |a 63 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a komunikační mix 
653 |a propagace 
653 |a reklama 
653 |a podpora prodeje 
653 |a public relations 
653 |a přímý marketing 
653 |a osobní prodej 
653 |a communication mix 
653 |a promotion 
653 |a advertising 
653 |a sales promotion 
653 |a public relation 
653 |a direct marteting 
653 |a personal selling 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Londová, Ivana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3412  |y Plný text v Digitální knihovně UTB