Marketing a strategické cíle fotbalového klubu FC Baník Ostrava

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Filgas, Jan (Dissertant)
Other Authors: Světlík, Jaroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 85 stran

Cover

LEADER 01514ntm a22004457u 4500
001 zp472
041 |a cze 
100 1 |a Filgas, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Marketing a strategické cíle fotbalového klubu FC Baník Ostrava 
246 |a Marketing and Strategic Objectives of Football Club FC Baník Ostrava 
260 |c 2005 
300 |a 85 stran 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Marketing 
653 |a strategické cíle 
653 |a prvoligového 
653 |a fotbalového 
653 |a klubu 
653 |a fotbal 
653 |a Ostrava 
653 |a FC Baník 
653 |a komunikace 
653 |a Marketing 
653 |a strategic objectives 
653 |a first-league 
653 |a football 
653 |a club 
653 |a Ostrava 
653 |a FC Banik 
653 |a communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Světlík, Jaroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35376  |y Plný text v Digitální knihovně UTB