|
|
|
|
LEADER |
01299ntm a22003137u 4500 |
001 |
zp47155 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Křapa, Adam
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Návrh na zefektivnění propagace společnosti pro dodávku a montáž klimatizace
|
246 |
|
|
|a The Design of an Effective Promotion Campaign for a Company Specialised in the Supply and Installation of Air-Conditioning
|
260 |
|
|
|c 2017
|
300 |
|
|
|a 71 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Informační technologie v administrativě
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Information Technologies in Administration
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a propagace
|
653 |
|
|
|a marketing
|
653 |
|
|
|a inzerce
|
653 |
|
|
|a promotion
|
653 |
|
|
|a marketing
|
653 |
|
|
|a advertising
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Chramcov, Bronislav
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/41110
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|