Analýza zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING, odhad vývoje sektoru internetové reklamy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nešpor, Marek (Dissertant)
Other Authors: Kupka, Martin (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 60 s., 9 s. grafy.

Cover

LEADER 01461ntm a22003857u 4500
001 zp4715
041 |a cze 
100 1 |a Nešpor, Marek  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING, odhad vývoje sektoru internetové reklamy 
246 |a Analysis of BETTER MARKETING's customer segments, forecast of Internet advertising development 
260 |c 2007 
300 |a 60 s., 9 s. grafy. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a internet 
653 |a internetová reklama 
653 |a internetový vyhledávač 
653 |a zákaznické segmenty 
653 |a Google 
653 |a Seznam 
653 |a The Internet 
653 |a Internet advertising 
653 |a Internet search engine 
653 |a customer segments 
653 |a Google 
653 |a Seznam 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kupka, Martin  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4084  |y Plný text v Digitální knihovně UTB