Monitoring vybraných slovenských rádií s důrazem na self-promo

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mrázová, Jana (Dissertant)
Other Authors: Vorlová, Růžena (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 86s., 3 s. obr. přílh.

Cover

LEADER 01413ntm a22003857u 4500
001 zp4712
041 |a cze 
100 1 |a Mrázová, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Monitoring vybraných slovenských rádií s důrazem na self-promo 
246 |a Monitoring of selected Slovak radio stations, especially on their self-promos 
260 |c 2007 
300 |a 86s., 3 s. obr. přílh. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036 
653 |a Kiss Pubkum 
653 |a monitoring 
653 |a rádio 
653 |a promo akce 
653 |a webové stránky 
653 |a soutěže 
653 |a Kiss Publikum 
653 |a monitoring 
653 |a radio station 
653 |a promotion 
653 |a web pages 
653 |a competition 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vorlová, Růžena  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4414  |y Plný text v Digitální knihovně UTB