|
|
|
|
LEADER |
01409ntm a22003377u 4500 |
001 |
zp4711 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Mikulička, Roman
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost Zlínstav, a.s. (se zaměřením na Severní Moravu)
|
246 |
|
|
|a Identification of customer target groups for company Zlinstav Inc. (All is focusing on North Moravia region)
|
260 |
|
|
|c 2007
|
300 |
|
|
|a 69s., 8. s. obr. příloh.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Marketing
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Marketing
|
500 |
|
|
|a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
506 |
|
|
|a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2011
|
653 |
|
|
|a Průmyslová zóna
|
653 |
|
|
|a Průmyslový zákazníci
|
653 |
|
|
|a segmentace
|
653 |
|
|
|a investoři
|
653 |
|
|
|a Industrial zone
|
653 |
|
|
|a industrial customers
|
653 |
|
|
|a segmentation
|
653 |
|
|
|a investor
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Kabát, Petr
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/2687
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|