Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost Zlínstav, a.s. (se zaměřením na Severní Moravu)

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mikulička, Roman (Dissertant)
Other Authors: Kabát, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 69s., 8. s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01409ntm a22003377u 4500
001 zp4711
041 |a cze 
100 1 |a Mikulička, Roman  |4 dis 
245 1 0 |a Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost Zlínstav, a.s. (se zaměřením na Severní Moravu) 
246 |a Identification of customer target groups for company Zlinstav Inc. (All is focusing on North Moravia region) 
260 |c 2007 
300 |a 69s., 8. s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2011 
653 |a Průmyslová zóna 
653 |a Průmyslový zákazníci 
653 |a segmentace 
653 |a investoři 
653 |a Industrial zone 
653 |a industrial customers 
653 |a segmentation 
653 |a investor 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kabát, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2687  |y Plný text v Digitální knihovně UTB