Analýza komunikačního mixu a návrhy na zvýšení efektivnosti komunikace QISO-Mirais, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lakva, Rostislav (Dissertant)
Other Authors: Dreslerová, Iveta (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 63 s., 24 s. příloh.

Cover

LEADER 01950ntm a22005177u 4500
001 zp4700
041 |a cze 
100 1 |a Lakva, Rostislav  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza komunikačního mixu a návrhy na zvýšení efektivnosti komunikace QISO-Mirais, s.r.o. 
246 |a Analyze of communication mix and recommendations for develop platform communication in company QISO-Mirais, s.r.o. 
260 |c 2007 
300 |a 63 s., 24 s. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a reklama 
653 |a komunikační média 
653 |a internetová prezentace 
653 |a search engine marketing a optimalization 
653 |a benchmarking 
653 |a podpora prodeje 
653 |a affiliate program 
653 |a osobní prodej 
653 |a public relations 
653 |a přímý marketing 
653 |a virální email marketing 
653 |a Marketing communication 
653 |a advertisement 
653 |a communication media 
653 |a internet presentation search engine marketing and optimalization 
653 |a benchmarking 
653 |a sales promotion 
653 |a affiliate program 
653 |a personal selling 
653 |a public relations 
653 |a direct marketing 
653 |a virus email marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dreslerová, Iveta  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4757  |y Plný text v Digitální knihovně UTB