Měření spokojenosti zákazníků servisní služby společnosti Samohýl MB a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kramolišová, Martina (Dissertant)
Other Authors: Starý, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 59 s., 5 s. příloh

Cover

LEADER 01477ntm a22003617u 4500
001 zp4695
041 |a cze 
100 1 |a Kramolišová, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Měření spokojenosti zákazníků servisní služby společnosti Samohýl MB a.s. 
246 |a The survey of customers satisfaction with the service station by Samohýl MB company 
260 |c 2007 
300 |a 59 s., 5 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2037 
653 |a výzkum trhu 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a proces marketingového výzkumu 
653 |a metody sběru informací 
653 |a dotazník 
653 |a market research 
653 |a marketing research 
653 |a process of marketing research 
653 |a method of information acquisition 
653 |a questionnaire 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Starý, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4524  |y Plný text v Digitální knihovně UTB