Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu Ahorn CZ, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horáková, Monika (Dissertant)
Other Authors: Lipovská, Marta (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 81 s., 3 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01666ntm a22004337u 4500
001 zp4678
041 |a cze 
100 1 |a Horáková, Monika  |4 dis 
245 1 0 |a Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu Ahorn CZ, s.r.o. 
246 |a The autumn advertising campaing as a significant part of marketing plan for company Ahorn CZ, s.r.o. 
260 |c 2007 
300 |a 81 s., 3 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036 
653 |a Reklamní agentura 
653 |a marketingové plánování 
653 |a reklamní kampaň 
653 |a direct mail 
653 |a telemarketing 
653 |a sponzorství 
653 |a tisková zpráva 
653 |a veletrh Tendence 
653 |a Advertising agency 
653 |a marketing planning 
653 |a advertising campaign 
653 |a direct mail 
653 |a phonemarketing 
653 |a sponsorship 
653 |a press release 
653 |a the fair Tendence 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Lipovská, Marta  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4437  |y Plný text v Digitální knihovně UTB