Analýza konkurenčního prostředí firmy FORCHEM, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bošanová, Alena (Dissertant)
Other Authors: Smejkal, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 56 s.,

Cover

LEADER 01360ntm a22003617u 4500
001 zp4661
041 |a cze 
100 1 |a Bošanová, Alena  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza konkurenčního prostředí firmy FORCHEM, s.r.o. 
246 |a Analysis of competitive environment of FORCHEM, s.r.o. 
260 |c 2007 
300 |a 56 s., 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036 
653 |a konkurence 
653 |a konkurenční prostředí 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a tržní podíl 
653 |a SWOT analýza 
653 |a competition 
653 |a competitive environment 
653 |a marketing research 
653 |a market share 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Smejkal, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3483  |y Plný text v Digitální knihovně UTB