Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bačuvčík, Radim (Dissertant)
Other Authors: Světlík, Jaroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 157 (text), lxxviii (přílohy)

Cover

LEADER 01448ntm a22003617u 4500
001 zp463
041 |a cze 
100 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 dis 
245 1 0 |a Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace 
246 |a Music as institutional product and its marketing communication 
260 |c 2005 
300 |a 157 (text), lxxviii (přílohy) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2010 
653 |a hudba 
653 |a produkce hudby 
653 |a koncertní produkce 
653 |a marketing kultury 
653 |a marketing hudby 
653 |a music 
653 |a music production 
653 |a concert production 
653 |a marketing of the culture 
653 |a marketing of the music 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Světlík, Jaroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35368  |y Plný text v Digitální knihovně UTB