An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Janyš, Radim (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 68 s.

Cover

LEADER 01643ntm a22004097u 4500
001 zp46112
041 |a eng 
100 1 |a Janyš, Radim  |4 dis 
245 1 0 |a An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness 
246 |a An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company ELEKTRO EURO Plus s.r.o. Focusing on Customer in order to Increase Competitiveness 
260 |c 2017 
300 |a 68 s. 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a business-to-customers 
653 |a Elektro Euro Plus s.r.o 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing Mix 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Communications Mix 
653 |a Competitiveness 
653 |a Business-to-customers 
653 |a Elektro Euro Plus 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/40463  |y Plný text v Digitální knihovně UTB