Daňový dopad reklam a darů v obchodní společnosti Internet Mall, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Cvešperová, Klára (Dissertant)
Other Authors: Jarolímová, Blanka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
dar
tax
Physical Description: 63 s. (67 609 znaků)

Cover

LEADER 01415ntm a22003617u 4500
001 zp45965
041 |a cze 
100 1 |a Cvešperová, Klára  |4 dis 
245 1 0 |a Daňový dopad reklam a darů v obchodní společnosti Internet Mall, a.s. 
246 |a Effect of Advertisement and Gifts on Taxation in the Corporation Internet Mall, a.s. 
260 |c 2017 
300 |a 63 s. (67 609 znaků) 
500 |a Studijní obor: Účetnictví a daně 
500 |a Studijní obor: Accounting and Taxes 
500 |a Ústav: Ústav financí a účetnictví 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a daň 
653 |a daň z příjmů právnických osob 
653 |a daňově uznatelné / neuznatelné náklady 
653 |a dar 
653 |a reklama 
653 |a tax 
653 |a corporate income tax 
653 |a tax deductible / tax non-deductible expenses 
653 |a gifts 
653 |a advertisement 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jarolímová, Blanka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/40354  |y Plný text v Digitální knihovně UTB