Marketingová strategie vybraného produktu podniku EFIOS spol. s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Palátová, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 72 s. (73 014 znaků)

Cover

LEADER 01485ntm a22003857u 4500
001 zp45952
041 |a cze 
100 1 |a Palátová, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová strategie vybraného produktu podniku EFIOS spol. s.r.o. 
246 |a The Marketing Strategy of Selected Product of Company EFIOS, spol. s r.o 
260 |c 2017 
300 |a 72 s. (73 014 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a produkt 
653 |a strategický marketing 
653 |a marketingová strategie 
653 |a marketingový mix 
653 |a PEST analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a product 
653 |a strategic marketing 
653 |a marketing strategy 
653 |a marketing mix 
653 |a PEST analysis 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/40343  |y Plný text v Digitální knihovně UTB