Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Němčík, Jakub (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 57 s.

Cover

LEADER 01413ntm a22003377u 4500
001 zp45949
041 |a cze 
100 1 |a Němčík, Jakub  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele 
246 |a Analysis of the Influence of Advertising Campaigns Supporting Purchase of Domestic Food on Consumer Behavior 
260 |c 2017 
300 |a 57 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a reklamní kampaně 
653 |a reklama 
653 |a spotřebitel 
653 |a nákupní chování 
653 |a Advertising Campaigns 
653 |a Advertisment 
653 |a Consumer 
653 |a Consumer Behavior 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/40340  |y Plný text v Digitální knihovně UTB