Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Matušincová, Jana (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 64 s. (85 624 znaků)

Cover

LEADER 01469ntm a22003617u 4500
001 zp45947
041 |a cze 
100 1 |a Matušincová, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii 
246 |a Analysis of Factors Influencing Consumers Buying Behavior on the Internet, Depending on the Age Group 
260 |c 2017 
300 |a 64 s. (85 624 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a nákupní chování 
653 |a spotřebitel 
653 |a internetový obchod 
653 |a internet 
653 |a kupní role 
653 |a consumer behavior 
653 |a consumer 
653 |a internet retailer 
653 |a internet 
653 |a purchasing roles 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/40338  |y Plný text v Digitální knihovně UTB