Analýza úrovně marketingového řízení v pivovaru Holba a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jenčke, Josef (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 62 s. (86 572 znaků)

Cover

LEADER 01495ntm a22003857u 4500
001 zp45942
041 |a cze 
100 1 |a Jenčke, Josef  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza úrovně marketingového řízení v pivovaru Holba a.s. 
246 |a Analysis of the Level of Marketing Management at the Brewery Holba 
260 |c 2018 
300 |a 62 s. (86 572 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a pivovarnictví 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingový mix 
653 |a PESTE analýza 
653 |a Porterův model pěti sil 
653 |a marketingové řízení 
653 |a brewery 
653 |a SWOT analysis 
653 |a marketing mix 
653 |a PESTE analysis 
653 |a Porter's five forces analysis 
653 |a marketing management 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42726  |y Plný text v Digitální knihovně UTB