Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Janíčková, Tatiana (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 86 s. (15672 znaků).

Cover

LEADER 01500ntm a22003857u 4500
001 zp45940
041 |a cze 
100 1 |a Janíčková, Tatiana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti 
246 |a The Analysis of Social Networks and Their Possible Use for Marketing Purposes in Selected Company 
260 |c 2017 
300 |a 86 s. (15672 znaků). 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Sociálne siete 
653 |a Marketing 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a Používateľ 
653 |a Platená reklama 
653 |a Social networks 
653 |a Marketing 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a User 
653 |a Paid advertising 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/40334  |y Plný text v Digitální knihovně UTB