Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chlapík, David (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 71 s.

Cover

LEADER 01471ntm a22003857u 4500
001 zp45939
041 |a cze 
100 1 |a Chlapík, David  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě 
246 |a Analysis of Social Networks and its Use for Marketing Purposes in Selected Company 
260 |c 2018 
300 |a 71 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Internetový marketing 
653 |a Web 2.0 
653 |a Sociální média 
653 |a Sociální sítě 
653 |a Youtube 
653 |a Facebook 
653 |a Internet marketing 
653 |a Web 2.0 
653 |a Social media 
653 |a Social networks 
653 |a Youtube 
653 |a Facebook 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42725  |y Plný text v Digitální knihovně UTB