Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gabajová, Petronela (Dissertant)
Other Authors: Bejtkovský, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 106 s.

Cover

LEADER 01460ntm a22004097u 4500
001 zp45932
041 |a cze 
100 1 |a Gabajová, Petronela  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti 
246 |a The Analysis of Marketing Communication of the Chosen Company 
260 |c 2017 
300 |a 106 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikácia 
653 |a marketingový výskum 
653 |a móda 
653 |a obchod 
653 |a predaj 
653 |a značka 
653 |a Brand 
653 |a Commerce 
653 |a Fashion 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing Communications 
653 |a Marketing Research 
653 |a Sale 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bejtkovský, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/40330  |y Plný text v Digitální knihovně UTB